Audi 100 являє собою передньопривідний автомобіль з хорошими динамічними характеристиками, комфортом і керованістю при тривалих поїздках.
Audi 100 нового покоління була представлена влітку 1976 року. Спочатку даний автомобіль був представлений в двох варіантах кузова: двох і чотирьохдверний седан, а восени 1977 до них приєднався ещеі кузов універсал, який часто плутали з хетчбеком через істотне кута нахилу задніх дверей. Пор своїм зовнішнім характеристикам, нова Audi 100 чимось нагадувала збільшену Audi 80. Насправді вони були схожі не тільки зовні, але і конструктивно: передня підвіска Mc Pherson, задня - незалежна балка на подовжніх важелях з тягою Панара, хоча в силових агрегатах для Audi 100 акцент був зроблений на більш потужні мотори.
Слід зазначити одна важлива обставина, яка підкреслює особливість автомобілів Ауді 100. Якраз до моменту випуску нового покоління Audi 100 був представлений перший у світі серійний п'ятициліндровий бензиновий мотор об'ємом 2.2 літра, який з'єднав воєдино потужність шестицилиндрового і економічність і компактність чотирициліндрового двигунів. Ці рядні п'ятициліндрові мотори, якими оснастили Audi 100 в 1977 році і стали яскравою відмітною особливістю нового покоління і перейшли на наступні моделі. У 1978 році на автомобілях Ауді вперше з'явилися дизельні двигуни.
Все про Audi тут: http://cartechnic.ru/audi.
Про всі випуски та комплектаці, повна характеристика кожної моделі.
Взимку 1979 вийшла топ версія моделі 100 з власною назвою - Audi 200. Цей автомобіль був оснащений за останнім словом того часу і характеризувався прекрасної базовою комплектацією. У даній версії були використані потужні п'ятициліндрові мотори, включаючи турбовані.
Моделі передньопривідних седанів Audi 100 третього покоління випускалися в період з 1982 по 1990 рік. Це був дуже місткий, малошумний і економічний автомобіль з прекрасними їздовими характеристиками. Просторий салон, зручна підвіска, просторий багажник і хороша вантажопідйомність. І це ще не всі істотні переваги даного модельного ряду.
Навесні 1983 року в світ вийшов новий універсал 44-й серії, названий Avant. Це дуже яскравий і екстравагантний автомобіль, який досі викликає захоплені погляди. Характерними особливостями даної моделі є надмірно полога задні двері, що впливає на турбулентність потоків повітря, а це, у свою чергу позначилося на аеродинамічних характеристиках.
З 1985 року Ауді стала випускати машини з повністю оцинкованими кузовами. Тому сліди іржі в тих місцях, де немає сколів і абразивного зносу говорять про те, що даний автомобіль має більш ранній рік випуску.
Автомобіль Audi 5000 44 серії був доступний лише американському покупцеві в період з 1983 по 1988 рік. Ці седани істотно відрізняються за рівнем оснащеності, зокрема наявністю здвоєною четирехфарной системи головного освітлення, електроприводу стеклопод'емников і регулювання дзеркал, вбудований в люк, автоматичної трансмісії і багато чого іншого.
У 1988 році відбулася якась реконструкція, після чого кутові лінії кузова були дещо згладжені і зникли індекси СС, CS і CD.
У 1989 році почалося виробництво Audi 100 2,3 Е і Audi 100 Avant 2,3 Е з 138-сильним двигуном NF, a 115-сильний двигун KP з 1989 став називатися RT. Останній Audi 100 був випущений з конвеєра взимку 1990 року, коли відбулося її остаточне заміщення моделями серії С4. Випуск Audi 200 більше не відновлювали.
В останньому поколінні Audi 100, випущеним в період з 1990 по 1994-го, втілилися всі найкращі якості марки. Елегантна форма кузова, бездоганна якість збірки і багато інших чинників призвели до посилення конкурентоспроможності марки. Також виробники надавали трирічну гарантію на лакове покриття і десятирічну гарантію від наскрізної корозії кузова, що стало хорошим рекламним ходом.
Втім, переваг у автомобілів нового покоління було дуже багато, зокрема багата базова комплектація, продумана обробка інтер'єру, просторий салон і місткий багажник.
Гарними характеристиками володіє автомобіль Audi S4 з 2,2-літровим 230-сильним п'ятициліндровим двигуном (AAN) з багатоточковим уприскуванням палива і турбонаддувом. Максимальна швидкість моделі зі спеціальною доопрацьованій спортивною підвіскою з більш жорсткими пружинами і амортизаторами (через що висота автомобіля зменшилася на 20 мм) досягала 240 км / год, а час розгону до сотні займало не більше 6,8 с.
У січні 1992-го з'явився новий економічний 2,0-літровий 115-сильний двигун (АСЕ), у березні - 2,6-літровий V6 (АВС) потужністю 150 к.с., але справжній стогін захоплення пролунав у листопаді, коли фірма представила модель S4 4,2 / Avant з 4,2-літровою V-подібною "вісімкою" від моделі V8, яка в силу своїх виняткових характеристик (потужність 280 к.с., розгін до сотні за 6,2 с (Avant - за 6,6 с), максимальна швидкість під 250 км / ч) і, найголовніше, відносно невисокою для сегмента спортивних універсалів ціною зайняла гідне місце на автомобільному п'єдесталі.
Випуск модельного ряду С4 під назвою Audi 100 / S4 простягнувся аж до травня 1994 року, коли стався грунтовний рестайлінг і був привласнений новий індекс - А6. Audi A6 прекрасно підходить для їзди по російських дорогах: передній або повний привід, повністю оцинкований кузов і зниження цін на моделі Audi ранніх випусків роблять придбання даного автомобіля дуже вигідною справою.
|