Інстаграм-блогери є одними з найбільш високооплачуваних представників індустрії, а перспектива викладати фото своєму повсякденному житті і отримувати солідні чеки за рекламу здається дуже райдужною. Плюс, звичайно ж, популярність і соціальний фактор - за твоїм життям стежать і твоя їжа здається комусь неймовірно цікавою і гідною обговорення.
Але у вас не може по клацанню пальців з'явиться десять тисяч передплатників, а лайки НЕ поллються рікою, варто вам зареєструватися в соціальній мережі. До всього треба приходити поступово, використовуючи різний методи. Про ці методи ми сьогодні і хочемо розповісти. Мінімум води, тільки корисні і актуальні поради. поїхали:
Почнем з того, що є накрутка подписчиков в инстаграме автоматическая, за невелику плату. Це позбавить вас від маси клопоту.
1). Визначтеся з позиціонуванням
Погодьтеся, що якщо ви не відома медіа-персона - набрати багато передплатників фотографуючи своє повсякденне життя буде досить складно. Ми провели дослідження і спеціально для вас вибрали кілька ніш, які ще не дуже попсові, але мають відмінну можливість стати вірусно популярними:
Блоги з одноманітним сюжетом. Виберіть сюжет і дотримуйтесь його. Наприклад, фотографії квіток в горщиках або фотографії тапочок на дивані. Саме так: ідея повинна бути трохи абсурдною, однак навколо неї необоходимо мати певну аудиторію. Але пам'ятайте, що в рамках облікового запису ви повинні дотримуватися тільки однієї теми - робите фотографії вінтажних пластинок, значить крім них в стрічці не повинно бути нічого.
Короткі арт-проекти. Головне тут - у вас повинен бути посил. В рамках такого типу аккаунта ви повинні намагатися донести до людей якусь істину, скритию за стрічкою фотографій. Візьмемо до прикладу, екологічні проекти. Можна фотографувати якесь певне місце в місті з початку і до кінця туристичного сезону, тим самим показуючи як місце поступово забруднюється туристами.
Розважальні блоги. Тут все простіше - створюємо якийсь аналог паблік вконтакте. Головне - смішний і свіжий контент. На таке завжди знайдеться аудиторія. І ті ж паблік вконтакте - тому підтвердження.
2). використовуйте хештеги
По скільки ми обіцяли мінімум води - рекомендації на кшталт "заповніть профіль" і "викладіть перші 10 фотографій" ми опустимо. Обмовимося лише тим, що подальші рекомендації застосовні до всіх, а не тільки до трьох форматів акаунтів, які описані вище.
Отже, ви визначилися, яким буде ваш аккаунт, створили його, заповнили і перед вам стоїть питання "як набрати перших передплатників". Можна покликати друзів, безумовно. Ще один спосіб - використовувати популярні хештеги. Але слід врахувати, що якщо ви будете використовувати найпопулярніші хештеги - на вас будуть підписуватися тільки боти формату likeforlike і followback. Нічого хорошого вони не обіцяють.
Інший варіант - хештеги середньої популярності. Через них на вас будуть виходити живі люди, яким може бути цікава тематика, але вони все одно будуть очікувати від вас будь-яких взаємних дій. Тому ми все ще не рекомендуємо використовувати популярні хештеги.
Найоптимальніший варіант - тематичні популярний хештеги. Якщо у вас блог про кошенят - хештег будуть #cat #kitty #mew і інші. За такий приклад вам потрібно додавати хештеги до всіх ваших фотографій. Так вас будуть знаходити ваші майбутні передплатники.
3). На перших порах можна використовувати чорні методи
Для набору початкової аудиторії можна скористатися тими самими followback і likeforlike. Таким чином, ви можете або вручну, або за допомогою різних програм, ставити лайки іншим користувачам або підписуватися на їх акаунти, намагаючись привернути їхню увагу.
Цікаві інтерактивні методи - ви можете відзначати на своїх фотографіях різних більш менш популярних користувачів. Фото тут же з'явиться у людини в "фотографії з користувачем", а ті, хто заходять до нього на сторінку - будуть з великою ймовірністю заходити до вас, якщо ваше фото близько до тематики.
Так само ви можете писати коментарі. "Привіт" і "nice photo" викликають лише відторгнення, а ось адекватні цікаві коментарі, адресовані до користувачів через @ можуть залучити додатковий трафік.
Таким чином, два цих простих способи укупі з вдалим вибором позиціонування - допоможуть набрати до 300-500 передплатників на ваш профіль лише за перший місяць його існування. А про подальші методи розкрутки, ми розповімо вам в наступному випуску.
|