Визначитися зі стилем
Задайте собі питання: «Коли і з чим я буду їх носити?» Не можна поєднувати спортивні годинник з діловою одягом, як і класичні моделі - з джинсами і майкою. Якщо у вашому гардеробі більше спідниць-олівців і ошатних блузок, зверніть увагу на елегантні моделі на тонкому залізному ремінці. Якщо ви віддаєте перевагу стиль casual, то доречні будуть сучасні моделі з використанням пластика або шкіри яскравих кольорів.
Циферблат ПОВИНЕН БУТИ читаємим
Не забувайте, що в першу чергу годинник повинні показувати час. Якщо цифри не читаються, а стрілки так незвичайні, що їх складно знайти, то це привід задуматися про іншу модель.
Я рекомендую спробувати знайти годинник тут: купить часы копия.
Копії годинників якості не гіршої ніж оригінали. І ціни за таку якість надзвичайно низькі.
ВСЕ ДУЖЕ ІНДИВІДУАЛЬНО і суб'єктивні. Я ВОТ покладатися на ЛЮБОВ З ПЕРШОГО ПОГЛЯДУ. ОДНАК, якщо говорити серйозно, то перед покупкою ПРОСТО НЕОБХІДНО приміряємо ГОДИННИК І ДИВИТИСЯ, НАСКІЛЬКИ ВАМ В НИХ КОМФОРТНО. ЗВИЧАЙНО Ж, звертають увагу на МАТЕРіАЛ. ВІН ПОВИНЕН БУТИ КОМФОРТНИМ та антиалергенні
МАТЕРІАЛ браслетів повинен бути приємний НА ДОТИК
Годинники зазвичай носять на протязі всього дня, тому варто звернути увагу на зручність моделі. Кисть руки не повинна сильно пережимає, браслет не повинен викликати дискомфорт, і нічого не повинно колоти або провокувати роздратування.
ФУНКЦІІ
Переконайтеся, що обрана модель підходить не тільки вашому стилю, але і способу життя. Якщо ви любителька пірнати, то зверніть увагу на годинник з водонепроникним корпусом. Якщо у вас все вічно падає з рук, переважні протиударні моделі. Варто також відзначити, що годинник може володіти таймером, будильником, деякі з них здатні вимірювати тиск. Подумайте, які опції ви б хотіли бачити у своїх годин.
ОБИРАЙТЕ ПЕРЕВІРЕНІ МАРКИ
Найкраще купувати годинники брендів, що спеціалізуються саме на виробництві годин, а не духів, одягу, машин. Нехай це трохи дорожче, зате ви отримаєте прекрасний механізм, що працює без проблем і зроблений з якісних матеріалів.
|