Банкетний зал повинен відповідати Вашому стилю весілля, тому Вам треба продумати не тільки меню, але і звернути увагу на стіни, стелі, підлогу, стільці і звичайно не забути про зручності, заглянути в жіночі та чоловічі кімнати і подивитися в якому вони вигляді, чи є там ремонт, чи є там туалетний папір, мило, рушник або сушарка? На підході до ресторану або кафе слід звернути увагу на те, чи є: - чи є під'їзд до входу банкетного залу для автомашин, чи зручний він; - В тому випадку, якщо у вас, наприклад, буде лімузин, чи існує для нього зручний в'їзд, чи зможе він проїхати до самих дверей? - Чи існує охоронювана стоянка для машин гостей; - Чи можливий вільний вихід на вулицю або там пропускна система - як виглядає ресторан зовні, чиста навколо нього територія. - Наскільки зручно це місце з точки зору пішоходів та громадського транспорту, так як, можливо, деяким гостям доведеться добиратися на громадському транспорті і в цьому випадку зупинка транспорту або станція метро буде тільки плюсом. Ну і звичайно, до якої години вони працюють.
Обираєте ресторан? Рекомендую пошукати тут прага лучшие пивные рестораны .
Найсмачніші страви, гарне обслуговування та приємні ціни.
Ну а тепер рада з приводу банкетного залу. Бажано, щоб застілля і танцювальний майданчик були в одній залі. По-перше, це дуже зручно Вашим гостям. Ті, хто не бере участі в танцях, вони насолоджуються святом за столом (маються на увазі люди похилого гості). По-друге, під час застілля ведучий може, проводити конкурси та гостям дуже зручно спостерігати зі своїх місць відбувається. По-третє, музичному оформлювачеві не треба привозити ще один комплект своєї апаратури, що несе за собою додаткові Ваші витрати. Але буває, що обходяться і одним комплектом апаратури. В цьому випадку, під час танців пересувають або повертають колонку в інший зал, ніж і страждає якість звуку. Було б непогано пообідати чи повечеряти в кожному з місць-претендентів, так ви зможете спробувати щось з меню, оцінити майстерність кухаря, реальну якість обслуговування. Зверніть увагу на офіціантів, охоронців, гардеробниць - як вони спілкуються, чи професійно справляються зі своїми обов'язками, доброзичливі чи.
Які питання необхідно обговорити з адміністратором: - кількість посадочних місць; МЕНЮ: - чи існує мінімальна сума замовлення - що може входити в меню - (Меню і кількість порцій необхідно зафіксувати письмово, у двох примірниках, після цього папери підписуються разом з менеджером ресторану, і ви залишаєте собі одну з копій). - Коли можна буде обговорити меню - що дозволять вам принести з собою? У багатьох ресторанах дозволяють принести спиртне, воду, соки, фрукти, торт. Але в кожному ресторані можуть бути свої умови, обов'язково їх з'ясуйте. - Чи є під торт спеціальний візок? - До якого часу Вам дозволять гуляти в ресторані? Багато ресторанів і кафе до сих пір працюють до 23-00 годин, але за додаткову плату дозволять вам продовжити веселощі і до більш пізнього часу. Простежте, щоб у договорі було прописано, скільки це буде вам коштувати на годину. Обов'язково з'ясуйте, що входить в цю оплату. Чи залишаться працювати офіціанти. Якщо ні, то, скільки на годину вам доведеться доплачувати за їх роботу? В день весілля обов'язково виділіть людини, який би прийшов в ресторан раніше і простежив б за роботою офіціантів. Що поставили на стіл з принесеного вами, чи всі замовлені страви мають місце бути на святковому столі і так далі. На роль такої людини-наглядача добре підійде мама нареченої або нареченого, або яка-небудь інша не дуже молода жінка. У них очей вже крутив. Варто проконтролювати також напої та спиртне: найпростіше привезти їх в коробках і попросити, щоб порожні пляшки складалися в ці ж коробки. Таким чином, ви дисциплінуєте деяких нечистих на руку офіціантів. Якщо є можливість, попросіть когось із родичів виконати роль господарника, тобто людини, яка стежить за кількістю принесених гарячих блюд і швидкістю розливу коньяку.
Дізнайтеся на рахунок музики. Деякі ресторани ставлять умову, замовляти тільки їх музикантів, в іншому випадку вам доведеться сплатити неустойку ресторанним музикантам, щоб привезти своїх. І перш ніж погоджуватися на їх музичний супровід ОБОВ'ЯЗКОВО прослухайте, щоб на весіллі не було неприємних моментів. Також деякі ресторани рекомендують своїх «штатних» ведучих, Ви просто зобов'язані з ними особисто познайомитися і дізнатися їхню програму, перш ніж ви ресторану залишите за тамаду заставу.
|