Ну ось ти і накопичив на свій перший (старий ІЖ в селі у бабусі в 89 г не рахується) мотоцикл.
Ти довго відкладав зі своєї зарплати, твій маленький спиногризів дивився на тебе голодними очима,
а дружина втратила два зуба через цинги, але ти, сука, мужі-і-к! Ти накопичив
100, а може навіть (о боже!) 120 000 рублів.
Який - небудь Масквічі скаже: "А че там пару місяців на Ролтон посидіти '', але нато вони і Масквічі, у них інші зарплати та інші витрати.
А ти збирав рік, а може і два.
Що говорити, я і сам був в такій ситуації, кредит не дають, гроші накопичуються, але так повільно ... що хочеться зайнятися гоп -стопом.
Ну от сума на руках, але не треба бігти і купувати перший-ліпший мотлох, а треба з цього мотлоху вибрати менш ушатанний.
Якщо вирішив, що потрібен позашляховий мотоцикл по типу легкого ЕНДУРО то давай розберемося з чого вибирати.
По грошах 100-120 000 р.
Запчистини до мотоциклів можна купити тут: мотоциклы Honda VTX1800F1. Прямо від виробника.
Завжди широкий вибір, исока якість та доступні ціни.
Старі японці і нові китайці.
200-250 кубів.
СТАРІ ЯПОНЦІ.
YAMAHA TTR250 (модифікації Open enduro або Raid) / yamaha serow 225-250 (сайт greywolf.ru.)
SUZUKI DJEBEL 200-250 або DR250 (djebel-club.ru)
HONDA XR250 / honda xr 250 baja / Honda XL250 Degree (http://xrovod.ucoz.com)
Що сказати в загальному за ці мотоцикли.
250 кубів і 30 л. по паспорту з коленвала (17 коней з колеса можна зняти на діностенд)
Витрата 4-5 (залежно від стилю їзди) на сотню 92 бенза (хоча краще лити 95 якщо ви любите поганяти)
Динаміка-перший на світлофорі, крім заряджених авто і спортбіцкеров (приблизно 6 -7 сек до сотні у цих ендуро)
Максималка до 140 км на годину, крейсер 100-110 км на годину.
По місту із за коротких передач їдеш швидше ніж дорожні 400 ки типу zzr400 або cb400 (якщо вміти звичайно)
Далі за цінами.
За 70 0000 р можна взяти 200 -225 кубів в ездабельном стані.
І від 90 000 р пішли 250 -ки.
Заходь на auto.ru і дивись.
Де купувати?
Краще з рук.Пощупав, подивившись.
В салонах вийде дорожче, але буде вилизаний набриган одеколончіком '' Рожева сакура ''
Що б смітником, кхм, кхм, аукціоном не пахло.
Обслуговування: Масло 5100 4T 10W40 - Motul (температура використання від-20С до + 35 С) міняти раз в 1000-1500 км якщо чисто по бездоріжжю
Або раз на 3000-4000 км при змішаній їзді.
Масляний фільтр купити сітчастий сталевий (400 р) він багаторазовий, промивайте пару раз в месяц.Дело на 5 хвилин.
Повітряний фільтр мити і просочувати раз в 1000 км (а можна і частіше) І НІЯКИХ, БЛИН, нулевик!
Масло у вилку лити 5W вилкове (універсальна в'язкість або підібрати під себе)
Тру хлопці ллють в перо вилки гас + трансміссіонку і ганяють.
Ланцюг як правило 520-я, з сальниками O-ring від 2600р варто, На пару років вистачить при нормально догляді.
Мити гасом, смизивать спреєм спеціальним.
Зірки приблизно на два чи три роки .Комплект вийде в 2600 р.
Гуму кожен вибирає сам розмір як правило 18 назад і 21 на перед
приблизна ціна:
Перед від 1500
Зад від 2500 р
Або у кросменів БО покрихі по 500 р купувати і не паритися.
Для них бу, а для ендуріста зійде на пару місяців.
Брати краще ендуро гуму АЛЕ! З розвиненими бічними грунтозацепами.
А то впадете і травмуєтеся.
ПРО китайців.
Forsage 450, може називатися по іншому (Валить нормально-за 100 000 можна брати БО з тюнінгом)
BM200 enduro
BM Enduro 250DD
Про інших китайців читайте кілотонни срача на мотофорумах.
З кожним роком якість краще, але і ціна зростає.
Коротко.
Купивши китайця втратиш в грошах, але навчишся крутити, варити, ремонтувати.
При продажу старого япошки купивши його за 100 000 р зможеш його продати за ті ж 90.000-100.000 або дорожче.
Коротше з мінімальними втратами, а то і вигодой.Шільдік ямаха або хонда зробить свою справу.
Купивши за 100000 китайця тільки виїхавши з салону його ціна впаде на 30%, через рік ще на 15% итд.
коротше через пару років продаси за 50 000 р або якщо пощастить за 60 000 р
На цьому все.Статья в міру можливостей буде доповнюватися.
|