Кожному з користувачів мобільних гаджетів, так чи інакше, доводиться стикатися з проблемою ремонту при експлуатації телефону. Поломки – часте явище, і рідко кому вдається їх уникнути, так щоб пристрій прослужило понад гарантійного терміну.
Грубою помилкою з боку споживача є спроба самостійно виправити неполадку. Будь-яке таке втручання в зіпсований мобільний, може посилити поломку, і перешкодити відновленню працездатності апарату. Тому при виявленні несправності, зверніться в сервіс по ремонту телефонів в Санкт-Петербурзі або знайдіть точку за місцем проживання. А щоб не помилитися у виборі фірми ми підготували кілька рекомендацій.
Вибираємо сервіс по ремонту мобільних телефонів
Як визначити сумлінну сервіс по ремонту?
Знайти сервісний центр або фірму по ремонту не складе труднощів, адже навіть невелике місто має парочку таких майстерень. Тільки наскільки можна довіряти таким точкам, не стане звернення фатальним для вашого телефону?!
По відгуках, почитати відгуки про популярний ремонтний сервіс "Ай Ай Ай" можна тут: Ай Ай Ай отзывы.
Значить, перше, що слід дізнатися про організації, що надає послуги з обслуговування портативної техніки, відгуки попередніх клієнтів. Цілком достатньо двох – трьох живих коментарів від ваших знайомих, які за збігом обставин зверталися за ремонтом телефону або іншого мобільного пристрою. Якщо ж таких немає, то працює правило другого ради: «у сервісу повинен бути власний сайт або промо – група в соціальних мережах».
Завдяки наявності вебсайту у майбутнього клієнта відпадає безліч питань. Адже він, може в доступній формі ознайомитися з нею на Інтернет –сторінках: контактна інформація, відгуки відвідувачів, регламент робіт, перелік послуг, прайс-лист і багато іншого. Чим більше даних почерпне користувач перед очною зустріччю, тим впевненіше він буде в результаті.
Переконайтеся, що фірма по ремонту діє офіційно, відповідно до законодавства РФ: фірма зареєстрована, не має адміністративних штрафів та санкцій з боку податкової служби. Добре, якщо сертифікати, ліцензії та інші документи, присутні на стенді клієнтського куточка, а ксерокопії на сторінці вебсайту.
Важливим фактором стане офісне приміщення у власності керівництва, а не орендовані площі. Ця маленька гарантія стабільності такої організації, і Вам не доведеться шукати свій телефон по третьому адресою.
Ну і наостанок, зверніть увагу скільки співробітників залучені в робочий процес. Важливо, щоб інженерів по ремонту не відволікали від основної діяльності, а менеджери з прийому апаратури не займалися бухгалтерією. Тобто, фірма повинна мати штат – мінімум з 5 осіб, які мають належну кваліфікацію та досвід робіт.
P. S.
Вищеописані рекомендації далеко не гарант – успішного ремонту, все залежить від актуального стану вашого телефону. Попросіть, щоб менеджер на місці провів діагностику і оцінив необхідні роботи, включаючи заміну запчастин; а також приблизний час виконання. Добре, якщо ваш візит буде зафіксований документально, і на руках у Вас буде відповідна папір.
|