Жодну країну світу вже не можна уявити собі без таксі з особливим логотипом у вигляді « шашечок ».
Цілодобовий графік роботи цього транспорту дає можливість пасажирам в будь-який час доби здійснити поїздку до будь-який пункт прямування.
Таксі Ярославський Вокзал Домодєдово не є виняток , доставляючи своїх клієнтів в найкоротші терміни і за доступними цінами в московський аеропорт .
Історія таксі бере свій початок з часів Стародавнього Риму , де , згідно з історичними відомостями , існували таксі - колісниці. Функцію таксометра виконував звичайний таз , в який падав камінчик після 200 метрів пройденого шляху. Розрахунок здійснювався візником за кількістю камінчиків , що опинилися до кінця поїздки в тазу.
Наступний етап відзначений 1636 роком , коли в Лондоні кучерам представилася можливість отримати на візництво ліцензію. Через рік і в Парижі з'явилися примітивні прототипи таксі. Відкрита двоколісний візок - кабріолет , прозвана в народі « кебом » , з'явилася в середині XIX в .
Перші наймані екіпажі , оснащені мотором , - фіакри з'явилися в 1890 році у Франції , але були майже не затребуваними серед населення. Це пояснювалося недоступною високою ціною для бідного населення , наявністю власних екіпажів у багатого стану і відсутністю чіткого і зрозумілого тарифу для середнього класу.
Ситуація різко змінилася після винайденого першого таксометра німецьким ученим Вільгельмом Брюно в 1891 році. Широке поширення вони знайшли в Лондоні з 1907 року , де особливим попитом стали користуватися перші таксомотори із закріпленими на них таксометрами .
Лише наприкінці XIX століття таксометри з'явилися і в Росії , але були погано сприйняті самими таксистами того часу , так як вони втратили можливість частину прибутку в таємниці від господарів таксопарку класти собі в кишеню.
Сьогодні всі таксисти Російської Федерації в обов'язковому порядку повинні мати дозвіл на діяльність , що регламентується Законом «Про таксі» , прийнятому Державною Думою в квітні 2011 р.
|